Pogrebne usluge

„ 6. Maj “ d.o.o. Umag vrši pogrebne poslove koji obuhvaćaju svu uslugu kod smrtnog slučaja, od preuzimanja umrle osobe (kod kuće, u ustanovama ili bolnicama), prijevoza (unutar i izvan države), prodaje pogrebne opreme (sanduka i ostalog), opremanje i uređenje umrle osobe, kompletne organizacije ispraćaja pa sve do ukopa umrle osobe u grobno mjesto.



Ured pogrebnih usluga:

Adresa: Novigradska bb, Umag (uz gradsko groblje Umag)

Telefon: 052-722-318

Mob: 091 1255 – 468
Uredovno vrijeme:

Radnim danom od 7-15 h, dovoljno je nazvati i dogovoriti termin.




„ 6. Maj “ d.o.o. Umag vam nudi kompletnu organizaciju ispraćaja pokojnika kao i veliki izbor pogrebne opreme u svom pogrebnom salonu koji se nalazi u sklopu Ureda pogrebnih usluga.



Prilikom smrtnog slučaja nudimo Vam slijedeće usluge:

- preuzimanje umrle osobe iz kuće, stana, domova za starije ili bolničke ustanove i prijevoz do mrtvačnice
- presvlačenje i uređivanje umrle osobe
- odabir pogrebne opreme za ukop u našem izložbenom prostoru
- izradu i ljepljenje osmrtnica i zahvala
- organizaciju pogreba ili ispraćaja
- organizaciju vjerskog obreda
- nošenje umrle osobe do groba i spuštanje lijesa u grob
- postavljanje razglasa



Ostali pogrebni poslovi:

- preuzimanje umrle osobe kod prometnih nezgoda

- preuzimanje umrle osobe pri utapljanju i u drugim neprilikama
- prijevoz umrle osobe u zemlji i inozemstvu

- izrada potrebnih dokumenata za prijevoz umrle osobe do mjesta ukopa
- eskshumacija umrle osobe

- prijevoz umrlie osobe do i iz krematorija

- druge usluge usko vezane uz djelatnost.



POSTUPAK KOD SMRTNOG SLUČAJA

Ukoliko je smrt nastupila u stanu ili kući potrebno je nazvati službu Hitne pomoći, koja upućuje mrtvozornika da pregledom utvrdi činjenicu smrti i izda dozvolu za pokop umrle osobe, potvrdu činjenice smrti i potvrdu o smrti.

Nakon pregleda mrtvozornika obitelj poziva službu za preuzimanje i prijevoz umrle osobe.

DEŽURNA SLUŽBA ZA PREUZIMANJE UMRLE OSOBE DOSTUPNA JE OD 00-24 SATA NA TELEFON  091 125 5468

POSTUPCI ORGANIZACIJE UKOPA UMRLE OSOBE

Važna napomena: termin ukopa (vrijeme i sat) obavezno treba najprije i isključivo dogovoriti sa Pogrebnom službom 6. maj-a koja jedina ima pravo vršiti iskop i zatrpavanje groba,  te ispraćaj od mrtvačnice do groba kao Upravljač grobljima.
Pogrebi se ne vrše nedjeljom, blagdanima i državnim praznicima.

 


Voditeljica groblja i pogrebnih poslova

Eleonora Kotiga Vaš
Tel: 091-531-8070
E-mail: eleonora.vas@6maj.hr

DEŽURNA SLUŽBA ZA PRIJAVU UMRLE OSOBE:
dostupano od 0 – 24 h
Mob: 091 1255 - 468

Ured pogrebnih usluga:
Adresa: Novigradska bb, Umag (uz gradsko groblje Umag)
Telefon: 052-722-318
Uredovno vrijeme za stranke:
radnim danom od 7 - 15 sati

Ured evidencije grobnih mjesta:
Adresa: Novigradska bb, Umag (uz gradsko groblje Umag)
Telefon: 052-722-318
Uredovno vrijeme za stranke:
Stranke se primaju ponedjeljkom, srijedom i petkom 07-10 i 11-14 sati.

NOVOSTI
  • Gradu Novigradu–Cittanova odobrena EU sredstva za izgradnju i opremanje reciklažnog dvorišta
    Gradu Novigradu–Cittanova odobrena EU sredstva za izgradnju i opremanje reciklažnog dvorišta

    Nakon izuzetno brzog i uspješnog postupka evaluacije projekta, u roku od dva i pol mjeseca, Ministarstvo zaštite okoliša i energetike i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost donijeli su odluku o financiranju projekta „Izgradnje reciklažnog dvorišta na k.č. 3137/2 k.o. Novigrad na području Grada Novigrada–Cittanova (Salvela)“.

    Trenutno je u postupku potpisivanje Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstava, a rok za provedbu projekta je 18 mjeseci, što uključuje provedbu javne nabave, izvođenje radova i provedbu edukacijske kampanje za građane.

    Ukupna vrijednost projekta iznosi 2.285.190,01 kn, od čega se 1.942.411,50 kn, odnosno 84,99 % sufinancira EU sredstvima iz Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR) i Kohezijskog fonda (KF), a u sklopu Operativnog programa Konkurentnost i kohezija 2014.-2020.

    Provedba projekta vezuje se uz prioritetnu os 6 - Zaštita okoliša i održivost resursa, investicijski prioritet 6i - Ulaganje u sektor otpada, kako bi se ispunili zahtjevi pravne stečevine Unije u području okoliša i zadovoljile potrebe koje su utvrdile države članice za ulaganjem koje nadilazi te zahtjeve, te specifični cilj 6i1 - Smanjena količina otpada koji se odlaže na odlagališta.

    Projektom izgradnje i opremanja reciklažnog dvorišta u Novigradu značajno će se doprinijeti povećanju stope odvojeno prikupljenog komunalnog otpada i smanjenju količine otpada koji se odlaže na odlagalište, prije svega opasnog otpada, otpadnog papira, metala, stakla, plastike, tekstila te krupnog (glomaznog) komunalnog otpada, kao i posebnih kategorija otpada. Time će se osigurati njegova odgovarajuća oporaba ili zbrinjavanje. Ovim se projektom doprinosi i ispunjavanju ciljeva Plana gospodarenja otpadom Republike Hrvatske 2017. - 2022. (NN 3/17) kao i usvojenog Plana gospodarenja otpadom Grada Novigrada – Cittanova 2017. - 2020.

    Tijekom provedbe projekta organizirat će se informativno-obrazovne aktivnosti te aktivnosti promidžbe i vidljivosti vezane za korištenje reciklažnog dvorišta i pravilno odvajanje otpada. Građani i gospodarstvenici će pravovremeno biti informirani o aktivnostima u sklopu projekta.
    Slijedeći je korak i prijava na javni poziv za nabavu spremnika za odvojeno prikupljanje otpada čime će se omogućiti odvojeno prikupljanje otpada na kućnom pragu.

Ako trebate usluge odvodnje
kliknite na logo:

 

Katalog informacija Izjava o korištenju Kolačića Zaštita osobnih podataka Pravo na pristup informacijama Svi cjenici

 

©: 6.maj.hr., Izrada: Studio WEB ART

Internetska stranica za potpunu funkcionalnost koristi Kolačiće (Cookie).